Іван Кабаненко 3D artist

Ваня планує схематично зробити фонове зображення самої станції й більше уваги приділити космічним кораблям. Космічні кораблі він планує намалювати у Gravity sketch, а потім всю сцену імпортувати в Tilt Brush, тому що там більше різних пензлів, адже йому хочеться по-різному обіграти об’єкти — в одного корабля з турбін буде горіти неон при зльоті, в іншого — буде з’являтися світло веселки тощо. Він хоче створити досвід у віртуальній реальності, але також є ідея зробити й додаток для телефону, в якому космічні об’єкти можна буде побачити через камеру телефону.

Чому хакатон?

4 роки він попрацював у 3D, роблячи моделі для комп’ютерних ігор, і тепер зацікавився ідеєю VR в 3D.«VR — це спосіб зробити все швидко. У Photoshop потрібно багато часу для того, щоб зробити щось, і не факт, що вийде в підсумку все добре, тому що моделі можуть вийти не такими, як бачилось спочатку».

Добавить комментарий