Сергій Шаулис, скульптор

Занурившись у досвід, створений Сергієм, ми бачимо набір різного роду форм, що складаються з різних частин тіла людини. Це шар, куб та конусні форми, які будуть «наповнені кінцівками, колінами та ліктями людей». За думкою Сергія, наші похибки, падіння, травми та садна власне й роблять нас особистостями. Також він хотів би, щоб у глядача була можливість взаємодіяти із цими об’єктами, торкатися них та змінювати.

Чому хакатон?

Це — перша взаємодія Сергія із віртуальною реальністю, тому він знайомиться із можливостями програм, зокрема почав працювати в Oculus Medium. Сергій каже, що завдяки цим інструментам можна реалізовувати свої ідеї значно простіше й швидше, ніж у реальності.

Добавить комментарий